Realitný marketing v praxi
Cieľom marketingu je upútať pozornosť, zaujať a na záver predať. Tomu sa prispôsobujú aj marketingové nástroje pri obchodovaní s nehnuteľnosťami. Či už predávame starší byt, moderný rodinný dom alebo investičný pozemok, vždy musíme prihliadať na charakter nehnuteľnosti a možných záujemcov, aby sme k propagácii využili efektívne nástroje, ktoré proces predaja urýchlia.

Moderné technológie
V dnešnej dobe hľadá najviac záujemcov o kúpu vhodnú nehnuteľnosť online na internete. Preto treba mať dôkladne pripravený inzerát, ktorý okrem profesionálnych fotografií obsahuje aj pôdorys, matterport (videoobhliadku), po prípade aj zábery z drona alebo vizualizáciu možného budúceho stavu. Kvalitný popis nehnuteľnosti je tiež dôležitý. Mal by obsahovať nielen základné údaje o nehnuteľnosti, ale vyzdvihnúť jej potenciál, spomenúť výhody lokality alebo celého regiónu.

Online marketing
V spoločnosť GALAXY REAL inzerujeme na najznámejších realitných portáloch s nehnuteľnosťami a k propagácií ponúk využívame aj sociálne siete a platené reklamy na internete. Dôvodom je, aby sa ponuka na internete zobrazovala správnemu publiku, čiže ľuďom, ktorí preferujú danú lokalitu a zároveň v nej plánujú kúpiť aj nehnuteľnosť. Cielená reklama na internete dokáže týchto ľudí vyfiltrovať, osloviť a ukázať im takú nehnuteľnosť, ktorá má veľké šance splniť ich očakávania.


Offline nástroje
Pri niektorých typoch nehnuteľností volíme aj reklamné pútače/plachty, letáky do schránok, plagáty alebo printovú inzerciu. Dôvodom je, že propagáciu nehnuteľnosti prispôsobujeme rôznym faktorom a okolnostiam. Pôsobíme v okolí Bratislavy, Galanty i Lučenca, preto máme skúsenosti s propagáciou ponúk v rôznych regiónoch a pri stratégii predaja a použití marketingových nástrojov zohľadňujeme samotnú lokalitu, potenciálnych záujemcov a celkovo charakter predávanej ponuky.